MyAges Forum

to jest oficjalnie forum gry MyAges


  • Index
  •  » FAQ
  •  » Poradnik: Budynek - Alchemik

#1 2011-05-08 16:47:28

odyseusz

Administrator

Zarejestrowany: 2011-05-08
Posty: 9
Punktów :   

Poradnik: Budynek - Alchemik

Poradnik: Budynek - Alchemik


http://kingsage.pl/img/buildings_big/garage3.png


O co chodzi z tym całym Alchemikiem?


Alchemik to nazwa i budynku i człowieka w nim pracującego.
Jak mówi Pomoc w grze, "w kuchni alchemika wytwarzane są zadziwiające rzeczy. Podczas poszukiwania kamienia filozoficznego, można również znaleźć - oprócz wstrętnie pachnących mikstur - mnóstwo użytecznych rzeczy. Im większe jest Twoje laboratorium, tym bardziej udane będą badania."

W skrócie: Alchemik to "premium dla ubogich".

Budowa Alchemika:

http://img202.imageshack.us/img202/3615/beztytuu2g.jpg

http://img251.imageshack.us/img251/2530/beztytuuvw.jpg

Mnożnik czasu na każdym poziomie wynosi 0%.


Alchemik (Poziom 1)

Poziom podstawowy służy Alchemikowi do zorganizowania kuchni.
Gracz nie bierze w tym aktywnego udziału.

Na kolejnych poziomach Alchemik udostępni Tobie swoje wynalazki.
Pamiętaj jednak, że nie pracuje on za darmo!
Za możliwość skorzystania z jego wynalazków będziesz musiał zapłacić mu surowcami.


Alchemik (Poziom 2)

Na tym poziomie Alchemik wytwarza cztery pierwsze zadziwiające rzeczy.

Dziwo pierwsze: Pokazywanie na mapie czasu trwania Twoich pojedynczych osad.
Koszt aktywacji wskaźnika:

http://s1.kingsage.pl/img/res1.png 600  http://s1.kingsage.pl/img/res2.png600 http://s1.kingsage.pl/img/res3.png 600

Dziwo drugie: Pokazywanie na mapie moralności w Twoich osadach.
Koszt aktywacji wskaźnika:

http://s1.kingsage.pl/img/res1.png 900  http://s1.kingsage.pl/img/res2.png900 http://s1.kingsage.pl/img/res3.png 900

Dziwo trzecie: Pokazywanie na mapie ilości wojska w Twoich osadach.
Koszt aktywacji wskaźnika:


http://s1.kingsage.pl/img/res1.png 1200  http://s1.kingsage.pl/img/res2.png1200 http://s1.kingsage.pl/img/res3.png 1200

Dziwo czwarte: Pokazywanie na mapie ilości surowców w Twoich osadach.
Koszt aktywacji wskaźnika:

http://s1.kingsage.pl/img/res1.png 1500  http://s1.kingsage.pl/img/res2.png1500 http://s1.kingsage.pl/img/res3.png 1500

Poziom 3

Na tym poziomie Alchemik przyrządza dwie kolejne pożyteczne rzeczy.

Dziwo piąte: Pokazywanie na mapie ilości wolnych osadników w Twoich osadach.
Koszt aktywacji wskaźnika:

http://s1.kingsage.pl/img/res1.png 1800  http://s1.kingsage.pl/img/res2.png1800 http://s1.kingsage.pl/img/res3.png 1800

Dziwo szóste: Pokazywanie na mapie ilości osłów w Twoich osadach.
Koszt aktywacji wskaźnika:

http://s1.kingsage.pl/img/res1.png 2100  http://s1.kingsage.pl/img/res2.png2100 http://s1.kingsage.pl/img/res3.png 2100



Poziom 4

Laboratorium wymaga już remontu, a zapleczu potrzebna jest rozbudowa.
Dlatego na poziomie czwartym nie powstają nowe wynalazki, a alchemik jedzie na zasłużone wakacje.


Poziom 5

Po powrocie z wypoczynku, alchemik pełen sił i zapału wytworza dziwo dziwów - dzieło swojgo życia!
Po jego wynalezieniu przechodzi na emeryturę.

Dziwo siódme- ostatnie: Burzenie zamku i innych budynków.
Koszt aktywacji opcji:

http://s1.kingsage.pl/img/res1.png 2400  http://s1.kingsage.pl/img/res2.png2400 http://s1.kingsage.pl/img/res3.png 2400


Na poziomie 5 kończy się rozbudowa Alchemika.
Osiągnięcie tego poziomu pozwala na budowę Dworu.




TE DANE SĄ AKTUALNE NA DZIEŃ 08.05.2011r.


Jestem głównym administratorem gry. Wszelkie uwagi proszę kierować do Mnie.

Offline

 
  • Index
  •  » FAQ
  •  » Poradnik: Budynek - Alchemik

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.administracjaukw.pun.pl www.discoas.pun.pl www.maniakimargonem.pun.pl www.forumnowoscimedialne.pun.pl www.sierpien2013-cd.pun.pl